סייפר קונקשן Showcase

יולי 24, 2023

18:00

45 דקות

הרחבה המרכזית, מרכז סוזן דלל

אמניות.ים

כנפיים של אור 

נשות ה-Versa-Style (ורסה-סטייל) בהשתתפות ׳מיס פאנק׳,

׳פָּאשֵן׳ ו׳דיבינה׳ | לוס אנג׳לס, ארה"ב 

 

דרך אמנות הסטריט דאנס (ריקודי היפ הופ, פופינג והאוס), "כנפיים של אור" יוצאת למסע בו כל אשת ״ורסה-סטייל״ מביאה את ה-אור שלה לידי ביטוי. כל אמנית מייצגת היבט נרטיבי יפה אך מורכב בתור נשים בתרבות ההיפ הופ. נשים בהיפ הופ תמיד מוצאות את הדרך להתאחד באמצעות חוסן ותמיכה הדדית. אנחנו כנפי האור אחת של השניה.

כוריאוגרפיה: מיס פאנק בשיתוף עם אמניות

 

להקת המחול ורסה-סטייל היא ארגון ללא מטרות רווח שנוסד בשנת 2005 על ידי ׳מיס פאנק׳ ו׳בריז-לי׳. ורסה-סטייל מורכבת מאמניות היפ הופ מסורות ומודעות חברתית המייצגות את הגיוון והמורכבות היפהפיה של לוס אנג'לס. ורסה-סטייל מבקשת להעצים קבוצות מוחלשות ושוליות ברחבי העולם דרך התנועה והתרבות של ריקוד ההיפ הופ, על ידי יצירת הופעות ריקוד פורצות דרך המייצגות ערכים של גיוון, הכלה ושוויון, הן על הבמה והן בתוך הקהילות עצמן.

 

ג'קי "מיס פאנק" לופז היא דור ראשון למשפחה לטינית ילידת לוס אנג'לס. ג'קי סיימה את לימודיה באוניברסיטת לוס אנג'לס (UCLA) ומלמדת במחלקה למחול כבר למעלה מעשור. היא האישה הלטינית הראשונה ללמד ולבנות את תוכנית לימודי ההיפ הופ ב-UCLA. היא הוכתרה במגזין The Bulletin של רד בול כאחת מ"גיבורות השנה 2019". ג'קי היא המייסדת-שותפה של להקת המחול ״ורסה-סטייל״, ארגון היפ הופ ללא מטרות רווח שנוסד בשנת 2005. בנוסף, היא זכתה לכבוד על ידי השתתפות ושפיטה של מספר אירועים יוקרתיים, כגון: שופטת בתחרות סגנונות חופשיים ל״פריסטייל סשן לוס אנג׳לס״ ושופטת ״פופינג״ עבור ״נשות ההיפ הופ ניו יורק״.

 

בריאנה גריי, הידועה בשם ׳פָּאשֵן׳, תמיד אהבה את האמנויות; מריקוד, לשירה, קולנוע וצילום. לפָּאשֵן יש אהבה עמוקה להיפ הופ אותנטי, האוס וסגנונות רבים אחרים בתוך תרבות הסטריט דאנס. פָּאשֵן היא אמנית תנועה מקצועית של להקת המחול ״ורסה-סטייל״ איתן הופיעה בכל רחבי ארה"ב. ההישג האחרון שלה הוא הזכייה בתחרות-Dance Your Style של רד בול בדנוור, קולורדו, 2023.

 

סינתיה הרננדז, הידועה בשם ׳דיבינה׳, היא דור ראשון למשפחה מקסיקנית-אמריקאית, נולדה וגדלה בעמק סן פרננדו בפרברי לוס אנג'לס. היא גדלה בבית לטיני-מקסיקני ונחשפה בסביבתה לז'אנרים רבים ושונים של מוזיקה וריקודים לטיניים. החיבור לשורשים אפשר לה להתאהב בריקוד ותרבות ההיפ הופ באופן כמעט מיידי. סינתיה היא אמנית תנועה מקצועית בלהקת המחול ״ורסה-סטייל״, כמו גם המנהלת האמנותית של תוכניות חינוכיות. לדיבינה הזדמן לנסוע, להתחרות ולהופיע בכל רחבי ארה"ב וברחבי העולם.

photo by George Simien

 


סינתזה | SINGA ואיזבלה

חקירת ההצטלבות בין היפ-הופ, אלקטרו, ניסיוני וחוויה עכשווית.
פאזל של מושגים, צורות והוויות שייקח אתכם למסע בנופי ז'אנר משתנים.


טימופי סמירנוב | SINGA

כוריאוגרף, במאי תנועה, רקדן ומורה.

רקדן מקצועי במגוון סגנונות כמו אלקטרו, היפ-הופ, ווג, ניסיוני.

אחת הדמויות המרכזיות בסצנת האלקטרו-דאנס העולמית.

2 פעמים אלוף עולם בסולו, 3 פעמים סגן אלוף עולם באליפויות קבוצתיות.

שופט, מורה ומנחה סדנאות באירועים המתקיימים ברוסיה, בלארוס, אוקראינה, ישראל, מדינות אירופה ומקסיקו.מאז חזרתו לישראל בשנת 2022 הספיק להפוך לאחד ממובילי קהילת הסטריט דאנס המקומית. הוא יצר מעבדת ריקוד, שפט בגביע העולם בריקוד – ישראל, ייצג את המדינה פעמיים באליפות העולם, וקטף הישגים רבים נוספים בפיתוח סצנת הסטריט דאנס הישראלית.

 

איזבלה גרצ'קו

רקדנית, אמנית, פרפורמרית, חוקרת תנועה, מורה.

אחת הרקדניות הבולטות של סצנת ההיפ-הופ והריקוד הניסיוני ברוסיה, אירופה וישראל.

הציגה את סגנונה הייחודי בסצנת הריקוד העולמית; השתתפה בפסטיבלים האגדיים Juste Debout, KOD, Fusion Concept, Open Your Mind ורבים אחרים. משפיענית ומכתיבת טרנדים של סצנת הסטריט דאנס. השתתפה בקמפיינים עם חברות פרסום כמו Puma, Red Bull Adidas Originals, New Balance, Gate 31 ואחרים. שופטת, מורה ומנחה סדנאות באירועים ברוסיה, בלארוס, אוקראינה, ישראל ומדינות אירופה.

מאז חזרתה לישראל בשנת 2022 הספיקה להפוך לאחת ממובילות קהילת הסטריט דאנס המקומית.

photo by Anastasiya Klinkova


 

חמשת האלמנטים של ווג פֵם | אדוה שני

רקדנים: אדוה שני, אורי יששכר

מוזיקה: Bum Bum by Lazy Flow

 

אדוה שני, רקדנית, כוריאוגרפית ומורה לריקוד. אחת מחלוצות סצנת הבּוֹלרוּם  הישראלית וחלק מצוות ה-tlv.ballroom שהביא את תרבות הנשפים לארץ.

photo from FB page the fine art of ballroom

 


Lost & Found | לא ניתן לביות

כוריאוגרפיה: הגר ויצמן

רקדנים: עופרי שחר, אור כהן (פופינג לייט), דניאל בן עמי (פלייבה די), יובל שפירא (yuii), קריסטינה רום (קריס), מאיה (רגיני) הגר (aga)

מוזיקה: Lust – Kendrick Lamar

 

הקטע הקצר "Lost & Found" הוא היצירה המשותפת הראשונה של פרויקט "לא ניתן לביות" – לאחר שנה של התמקדות ביצירות סולו. הפרויקט נוצר כדי לתתבמה לא מסחרית לרקדני סטריט. בשנה האחרונה הפרויקט התגבש לכדי קבוצה קבועה של 9 רקדנים ורקדניות מתחומים שונים (ברייקינג, האוס, היפ הופ, פופינג ועוד).

היצירה מייצגת את החיפוש שלנו, רקדני רחוב בעולם העכשווי – דרך כוריאוגרפיה ומחקר תנועתי. תוכלו לראות את הדרך שלנו להביא את האמנות שלנו לבמה ולהישאר "לא מבוייתים".

photo by Matan Meirson

 


האש מגיעה מבפנים | פיה פאם 

רקדניות: שחף סולימן, נועם ארז, קרני צוקרמן, עדן אודלס, נעם היינמן, ליקי, אביב משעלי, עונג אזרד, מיכל רובוביץ, נועה שנהב, ירין אוחנה, ליהי יצחק, שלי שניידר

תכנית אימונים בהנהלת שלי שניידר

 

הקבוצה קיימת מעל שנתיים ועובדת עם מיטב המורים והכוריאוגרפים בארץ

עם דגש על כל סגנונות ההיפ הופ / פיוז'ן / טכניקה / עבודה מול מצלמה

ובעיקר על להיות משפחה ובית חם בסצנה שלנו.

photo by Ellie Polyrock Hadad


 

סאפ | מור מרכוס

מור מרכוס, מורה וכוריאוגרף.

מנהל ומפיק כנסים ותוכניות אימונים בתחום ההיפ הופ והמחול.

בעל תכנית האימונים SUP.PROGRAM שקיימת כבר מעל ל6 שנים ואירחה מאות רקדנים מתקדמים מכל רחבי הארץ.

לשעבר חבר בלהקת C.O.M – להקת ההיפ הופ הראשונה בארץ. מלמד כבר מעל לעשור בכל הסטודיואים החזקים בארץ.

photo by Gal Burshtein

 


פוליגנז

בר הינדי, ליאור מאגוס, ירדן אדרי, אביתר דוד

מוזיקה:

Big boss rabbit

Tiktok

Peaches & Eggplants

צוות של ארבעה בחורים ישראלים אותנטיים שהחליטו להתאחד בעקבות אהבה משותפת, היפ-הופ לכל סגנונותיו ופול על החומוס. הקרו מורכב מבר הינדי (aka Bhindi) ליאור מאגוס (aka lm black), ירדן אדרי
(aka jordy) ואביתר דוד (aka evya) וכולם שואפים להגיע מעלה בתחרויות ובהופעות, אבל בעיקר להתאמן ולבלות יחד.

photo by Noam Erez

סרגל נגישות