בכורה
בעבודתו החדשה, עדי בוטרוס קורא על עצמו תיגר. לראשונה לבדו על הבמה, הוא נאבק בהעדר הקבוצה, בצורות הגולמיות של הגוף; בוחר ושובר אותן, נמצא בין כניעה להכרעה. המאבק הגופני והאסתטי הוא תשתית המציאות, מותרות הספק, כלי להחייאת יסוד הארציות, הטלת משקל החיים על האדם, על מוסריותו ויכולתו לשלוט בהרס שטמון בו.
בעומק הבמה ניצב שדה חיטה, בהשראת ציורו של וינסלו הומר מ-1865,
The Veteran in a New Field, המתאר את דמותו של לוחם-חקלאי לאחר מלחמת האזרחים האמריקאית. בקמרה אובסקורה ההווה נספג בעבר, החיטה בקינה וחיים, נחמה ושדה של מוקשים, באפשרות לצמיחה מתקופה שהתפוררה.
עדי בוטרוס, יליד 1989, הוא כוריאוגרף, רקדן, מעצב סאונד ותפאורה. למד בסדנת המחול מטה אשר – געתון ובהמשך, במסלול להכשרת רקדנים – תל אביב-יפו. בשנת פעילותו הראשונה, זכה עם יצירת הביכורים שלו מה שבאמת מרגיז אותי בפרס ראשון בתחרות גוונים במחול לשנת 2013, ולאחר עשור של פעילות רציפה, בשנת 2022, קיבל את פרס שר התרבות והספורט ליצירה במחול עבור גוף עבודותיו. יצירותיו עוסקות במוסריותו של האדם; מאבק כתנאי להתגברות, גישה לגוף אחר וכמיהה להרמוניה, אותם הוא מבקש לבטא בגוף.
צילום: אסיה סקוריק
כוריאוגרפיה, ביצוע, עיצוב סט ופסקול: עדי בוטרוס
עיצוב אור: עופר לאופר
דרמטורגית שותפה ומנהלת חזרות: יעל ונציה
עיצוב תלבושות: סתיו סטרוז בוטרוס
שותף לעיצוב סט: עופר לאופר
הפקה: עדי בוטרוס אמנויות הבמה
יחסים בינלאומיים: Drôles de Dames
צילום וידאו ועריכה: ניר וייס
העבודה נוצרה במסגרת תוכנית הרזידנסי של בית Nia+.
עדי בוטרוס אמנויות הבמה נתמך על ידי משרד התרבות והספורט, ועיריית תל אביב-יפו.